Triathlon

Duathlon

Wielrennen

Hardlopen

Kies je trainingsplan en begin met je volgende stap

1. Kies je plan

Alle trainingsschema’s zijn onderverdeeld in beginner, gemiddeld en gevorderd. Ieder plan is ontwikkeld volgens de laatste wetenschappelijke inzichten. Er is dus altijd schema een voor jou

2. Maak uw gratis trainingspeaks-account aan

Met een persoonlijke trainingskalender, stel uw individuele trainingszones in en analyseer uw training op elk apparaat 

3. Begin met trainen

Koppel je trainingsschema en voltooi je trainingen dag voor dag. Blijf gemotiveerd met op wetenschap gebaseerde plannen die ook nog leuk zijn.

Paul & Peter

Coaches

Peter Lijten
Mijn naam is Peter Lijten en ik ben L3 begonnen vanuit mijn passie voor (duur)sporten. Ik ben opgeleid als triathlon trainer niveau 3 en daarnaast ben ik opgeleid voor het uitvoeren van bikefits. Met L3 wil ik met mijn kennis, ervaring en passie andere sporters helpen om hun doelstellingen te behalen. Zelf sporten geeft mij veel energie, iemand zijn (sport)doelstellingen op een verantwoorde manier laten behalen geeft mij nog meer energie.

Het finishen van een hele triathlon heb ik van mijn bucketlist afgestreept tijdens de Ironman in Maastricht. Voor de komende jaren heb ik nog diverse doelstellingen die ik graag wil behalen zoals diverse triatlons, revance nemen op de hele triathlon, marathons en fietstochten zoals de Marmotte. Maar nog leuker vind ik het om andere atleten hierbij te helpen.

Paul Lijten

Ik begon mijn competitieve fietsleven 20 jaar geleden en 8 jaar geleden ontdekte ik triathlon. Ik wil altijd het beste uit mij zelf halen en steeds nieuwe doelen stellen om beter te worden, zowel op het fysieke als op het mentale vlak.

Ik ben er trots op dat ik wielerwedstrijden heb gewonnen, meerdere 24-uren MTB-race heb voltooid, podiumplaatsen in triathlons heb behaald, de Ironman Maastricht heb voltooid (9:56) en trotse vader en echtgenoot ben. Als doel heb ik om in 2021 mezelf te kwalificeren voor de het WK Ironman (Anything is possible)

Als Certified Ironman Coach help ik atleten om zijn of haar doelen te bereiken op een gedegen en verantwoorde manier. Een trainingsschema is maar een klein radartje om het doel te behalen, de atleet staat voorop en die probeer ik zoveel mogelijk te leren over trainen, zodat deze ook weet waarom je een training doet en weer beter wordt.

Onze partners:

Start training smart, bekijk onze trainingsschema’s

Met het 10 kilometer beginners trainingsplan heb ik mijn wens om eens een 10km te lopen kunnen halen. Inmiddels ben ik aan het trainen voor de halve 🙂
Het schema heeft me echt geholpen om structuur aan te brengen. Bedankt!

Mark Hendrik / Eerste 10 km

Ik liep al vaker een halve marathon maar wilde uitbreiden naar de hele. Met het schema in combinatie met de Stryd heb ik de marathon gelopen in 3:10 uur. Dit had ik nooit voor mogelijk gehouden. Volgend seizoen gaan we nog sneller! Erg prettig zijn de kracht, stretch en loopscholingsoefeningen die jullie verwerken in het schema.

Roel / op naar de marathon

Toen ik begon was ik 110kg. nu bijna een jaar weeg ik 80Kg. en zijn we aan het werk om mijn eerste Ironman 70.3 te gaan volbrengen. Bedankt voor de motivatie wanneer ik er even doorheen zit. Ik voel me nu fit en ga met jullie hulp het zeker halen.

ps. Bedankt voor de perfecte afstelling van mijn fiets

Oliver / Doorzetter met nieuwe levenstijl

Get training tips from us by email 

privacy is important to us, do not sell your data and do not send spam